השמלה המנצחת

מתוקף היותי סטייליסטית המתמחה בין השאר בסטיילינג לנשים גדולות, ומעצם היותי אחת כזו, פונות אליי המון נשים שרוצות לתפור שמלה לחתונת הבן או לאירוע חגיגי, ולא יודעות מה לבקש מהמעצב (ולמעצב אין בדר"כ מושג מה נכון לקימורינו). אז לשמחתי הרבה אופרה ווינפרי אירחה אירוע התרמה שהתקיים בלינקולן סנטר בניו יורק, למען העלאת המודעות למאבק במחלת הסרטן בהשתתפות ראלף לורן וארגונו- The Ralph Lauren Center for Cancer Care and Prevention והדגימה לנו שמלה משובחת!

דבר ראשון: החליטי על הצבע
חשוב שהשמלה תאיר אותך, תציג אותך ולא תגרום לך להיראות חיוורת! ביחרי צבע שאת יודעת שמחמיא לך ושנוח לך איתו. זיכרי- בשמלה יש הרבה מאוד צבע- את חייבת להרגיש איתו בנוח!

צילום באדיבות Ralph Lauren

הגזרה; שתעטוף את האזורים הטובים ותטשטש אזורים רגישים
ווינפרי מדגמנת שמלה המדגישה את הדקולט'ה שלה, המחשוף והכתפיים. שימו לב לשרוולים ולחיתוך הרחב שמטשטש את כל אזור "המלח-פלפל" הרגיש... היא עוטפת אותה באזור החזה ויורדת ישר מהבטן התחתונה- ובכך מטשטשת אותה. לא פעם יוצרים המעצבים שמלה שהנפילה שלה מתחילה כבר מקו החזה התחתון- דבר המגדיל ומרחיב כל אישה בכל, ואישה גדולה בפרט. העיטוף באזור הבטן העליונה ונפילת הבד מהבטן התחתונה- יוצרים מראה ארוך, צר ומחמיא יותר לכל אישה.

שמלה נהדרת לכל מי שמחפשת רעיון לשמלה- ולהיראות טוב בשמלה!