עניין של זמן

כל עסיסית אמורה כבר להכיר את מטושקה בדיזנגוף סנטר. ב'מטושקה' בדרך כלל הכל מסתכם בעניין של מזל ותיזמון; באת ביום טוב- תצאי עם מלא בגדים, ואם תיזמונך לא משו- אז אולי תמצאי איזה פריט אחד נחמד... 'מטושקה' מאגדת מיטב מעצבים פרט לעיצובים המקוריים שלה. החנות היא סוג של שוק עמוס, וצריך המון כוח וסבלנות בשביל לנבור ולמצוא את המציאות השוות. לפני עונה רכשתי שם אוברול מעלף שנחרש כבר מכל כיוון, והעונה לצערי רב הדברים מבוגרים מדי (או אולי לא הייתה לי מספיק סבלנות לנבור...). אבל כשצריך בגדים- צריך בגדים, אז התחדשתי ב-2 עליוניות; האחת שחורה (נו מה עם צבע????) והשנייה אפורה. לשתיהן טוויסט עיצובי נחמד וכל אחת עלתה 199 שקלים- מחיר סבבי לכל הדעות.

נפילת הבד עושה רק טוב והסוגרים המיוחדים עושים את זה קצת אחרת- למרות שזה שחור...

מה אהבתי?
את המגוון האדיר של המכנסיים והג'ינסים וטווח המידות בבגדים היסטרי!


הכיסים עשו לי פאן וכך גם הצווארון! ככה זה שמצלמים בנייד- זה לא יוצא משו... :(

מה לא אהבתי?
ששוב הצבעים מסתכמים באפור, שחור, כחול ונגיעות אדום ושהסטנדים עמוסים לעייפה. החנות לצערי לא מעוצבת בצורה שמעניקה חווית קנייה (למרות השיפור האדיר בחלון הראווה, אך עדיין הדרך ארוכה). התבאסתי לגלות שלא היו הפעם מציאות במחלקת החולצות הקז'ואליות, ומקווה שבעתיד הקרוב (מאוד קרוב) הם יספקו לי עוד אטרקציות מרהיבות כגון האוברול הכה מוצלח.

האוברול האהוב שלי בכתבה במגזין 'את'

4 תגובות:

  1. אכן אוברול משובח. סורה חושך הלאה שחור, תנו לנו צבע!

    השבמחק
  2. אוברול מעולה, ואכן החנות שלהם זקוקה לסידור שונה, כי יש להם אחלה דברים...ואני הולכת שם קצת לאיבוד...

    השבמחק
  3. תודה חמודות. לצערי מאז הפתעת האוברול לא מצאתי שם עוד הפתעות מרנינות, מקווה שבקרוב זה ישתנה

    השבמחק