מסכמים שנה עסיסית- קולולולו יש פה אופנה במידות גדולות!!!

עוד שנה הגיעה לסיומה, שנה נוספת שמסמלת עוד צעד קטן במאבק הגדול שלי. איזה מאבק- אתם תוהים?
ובכן, כשחזרתי לארץ והתחלתי לעבוד, לא פעם הייתי חוטפת מבטי "מה קשורה השמנה הזו לאופנה?". כן,כן, לפני כל הרצאה או סדנה, בכל פעם שאישה שהזמינה את שירותי הסטיילינג האישי פתחה את הדלת, בכל פגישת עסקים ובכל אירוע- המבט המזלזל מחד וההמום מאידך- הופיע בתזמון מדוייק. העובדה ששמנה יכולה לעסוק בעולם האופנה, ועוד כסטייליסטית הפתיעה רבים (וקשה לעיכול עד היום לקולגות בתעשייה המעופשת). מאז עברו הרבה מים בנהר, הרבה דברים השתנו, אבל הרבה דברים גם נשארו כמו שהם. המבט למשל- אמנם לא באותה תדירות, אבל עדיין קיים.
כשאני הצעתי לתקשורת לראשונה הצעות כגון מהפכים לנשים מעל מידה 44 או הפקות אופנה עם נשים אמיתיות- צחקו עליי וטרקו לי את הטלפון. היום, לשמחתי, אמנם בעקבות טרנד עולמי- אבל תכלס למי אכפת למה, ניתן לראות הרבה יותר נשים אמיתיות בתקשורת. כאלה שהן לא דוגמניות מושלמות, אלא נשים עם אגן רחב/ חזה נפול/ בטן קטנה שנשארה כהוכחה ניצחית שילדת וכו'. 
גם מבחינת היצע השוק הדברים השתנו. לא מספיק אבל עדיין התקדמנו מעט. נשים מעל מידה 44 יכולות למצוא כיום הרבה יותר בגדים וקצת אופנה שמחמיאה להן, בניגוד ל-3 הרשתות בערך שהיו פה לפני כמה שנים. קמו מאז כמה מעצבים, קצת יבואנים ואפילו הרשתות החלו לפתוח אזניהן לדרישת הקהל ולעצב קצת יותר צעיר...

אז מה יש לנו היום שלא היה לנו פעם?

SAY סטודיו
למרות כל השינויים המבורכים שקרו בתחום האופנה המלאה, טרם השכילו למצוא פתרון גם לאופנת הערב. לצערי הרב, אף מעצב או רשת אופנה לא הגדילו למצוא פתרון הולם לבעיית אופנת הערב. אם תלכי לאחת מהרשתות או היבואנים, יציעו לך סט של מכנסיים וחולצה (עם קצת פאייטים או הברקה) או במקרה הטוב כמה שמלות (בנוסח סעידה סולטנה)- וזה בעיניי, לא עונה על הדרישה "לדפוק הופעה" באירוע חגיגי. עקב כך, בחרתי לאסוף מרחבי העולם מגוון נרחב של שמלות אופנתיות, צעירות, שמחמיאות לגוף ועשויות מבדים איכותיים וגזרות מושלמות. כל שמלה נבחרה בקפידה והועברה סדרת מבחנים של כביסה, לבישה וכו' על מנת לוודא שמדובר באיכות הכי טובה שניתן למצוא. מכל דגם יש רק שמלה אחת- כך שכל אחת שרוכשת אותה יכולה להיות רגועה שיש לה את השמלה היחידה הזו בארץ. טווח המידות 46-52. המחירים נוחים לכל כיס ביחס למעצבים ושמלות ערב.

HONEY- B
המותג האופנתי והצעיר של ענבל מימרן, הוקם בשנת 2010 על מנת לתת מענה לכל מי שמחפשת בגדים כיפיים במידות 36-50. המותג מספק קולקציה רחבה של בגדים אופנתיים שמחבקים באהבה כל קימור. מימרן שהיא בעצמה לא פרגית צנומה אלא אישה עם קימורים, ידעה להגדיל וליצור קולציה שמחמיאה לנשים, מטשטשת איזורים רגישים ויוצרת מראה אופנתי, נכון ומלבב. את הקולקציה המדליקה של המותג ניתן לרכוש בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בחנויות נבחרות ברחבי הארץ (יש פירוט באתר האינטרנט).


PIPA
גם למיכל ואביטל נמאס שאין בגדים נורמליים במידות גדולות, אז הם החליטו לשנס מותניים ולייבא מדנמרק קולקציה נרחבת שמשלבת בגדי בייסיק צעירים, ניחוחות של רוקיסטיות נוגות וגזרות קלאסיות מחמיאות. טווח המידות הינו 42-56 והמחירים בהחלט נוחים. באופן אישי- לאחר בדיקה קפדנית שלי אני יכולה להצהיר שמדובר בבדים סופר נעימים, אחלה של גזרות ומגוון רחב שפונה לקהל יעד נרחב. בעקרון יש חנות אינטרנטית עם פתרונות מעולים לכל החששניות- ניתן להחזיר/להחליף מידה וכדומה.




בוטיק 38/48
נאיה בנאי, בעלת החנות היא הכוח היוזם שמאחורי הבוטיק החדש שמציע אופנה של שלל מותגים ומעצבים במידות 38-48 וקצת יותר... עם הזמן הבינה נאיה לאחר מחקר מעמיק וקריאת שוק האופנה והבנתו כי הדבר שבאמת חסר לבנות העיר הוא דווקא חנות המציעה פריטי הלבשה במידות "שפויות". מכאן שכל הפריטים בחנות מוצעים במידות שלא קטנות מ38 אך יכולות להגיע במקרים מסוימים ליותר מ48. בשונה מרשתות אופנה ובוטיקים אחרים בהן ההפונקציונאליות עולה על האסטטיקה, במקרה הזה אין פשרות ונאיה בוחרת בקפידה את פריטי הלבוש המוצעים בבוטיק. בין שלל המותגים ניתן למצוא בחנות את תמר זיו, שרון בועז, עירית נוי, דקלה קדם, frida, honey B ועוד
 38/48 שד' בן ציון 31 ת"א, 077-3453315

STARDUST
יסמין נגרין הפציעה בקולקציה מרשימה ומהממת, מלאת פאן וטוויסטים- בגדים שיוצרים הרגשה טובה. אז נכון שבחנות עצמה ניתן למצוא גג עד מידה 46-48 אבל החמדמדה מודדת, בודקת ויוצרת במיוחד בשבילך- כל דגם בכל מידה (במקרה שהאקסרה לארג' לא עולה...). רבות כתבתי בעבר על הקולקציה ואף התחדשתי לי בכמה פריטים שלה, שמחיריהם נוחים ושווים לכל נפש. הגברת יושבת בחנותה המתקתקה ברחוב שבזי 59 בנווה צדק


MLly
מה עוד לא נכתב על הקולקציה ההיסטרית של גאון הקריאייטיב הגברת יעל רגב? הילדה שלקחה מותג שהוביל לפני כמה שנים, ניערה ממנו את האבק, ויצרה לו קאמבק היסטרי בסגנון קולקציית קפסולה צעירה ובועטת. לקולקציה של אמילי עוד שלל בעיות (כגון המידות!!!) אבל בהחלט צעד מבורך ומופלא. זה קטן מדי, קצת מדי ולאט מדי- העם דורש עוד! והרבה!!!


בוטיק מרילין
השנה נפתחה חנות מרלין- בית למותגים בינלאומיים לנשים במידות גדולות. כן, כן- מותגים בינלאומיים! אז מי יש שם? קלווין קליין, ליוויס, טומי הילפינגר ראלף לורן ועוד. מידות 42-60 ומעלה. החנות ממוקמת בנחלת יצחק 18, מגדלי תל אביב וניתן להתרשם גם באתר האינטרנט www.merlins.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה