ניחוחות של חוזק אכפתיות רעננות ותרומה



לפני כחודש פנו אליי מחברת DKNY וסיפרו לי על האג'נדה החברתית הנשית של pureDKNY. מותג pureDKNY הודיע על המשך השותפות עם CARE – ארגון הומניטארי חשוב המסייע לנשים ברחבי העולם להיחלץ מחיי עוני. המותג DKNY תורם לתכנית Access Africa, המופעלת במספר יבשות ע"י ארגון CARE ומספקת את המשאבים הדרושים כדי לעזור לנשים רבות ככל האפשר לצאת ממעגל העוני. עוד על הפרוייקט החשוב ארחיב בהמשך.
במסגרת הקמפיין שלהם נתבקשתי לבחור אישה שאני מוקירה את פועלה, את תרומתה ואת עשייתה למען נשים. אישה שתפסה מקום בליבי ובחיי ואשר מהווה לי מודל השראה, ולהעניק לה את את הבושם שטומן בחובו ערכים חברתיים לקידום הנשים והעצמתן. 
אמרו לי לחשוב על זה ולקחת את הזמן (לא יותר מדי כמובן), אבל באותו רגע היה לי ברור מי האישה הזו עבורי. ברור שמראש שמתי את האמא המדהימה שלי בצד, גם כי היא הייתה חונקת אותי אם הייתי כותבת עליה (אמא ביישנית ושקטה יש לי :) ) וגם כי זה נורא בנאלי, קיטשי ומלוקק לכתוב על אמא- למרות שביננו, אין כמו אמא שלי!
בחרתי לספר לכן על אישה מדהימה שעוצמתה הרבה העניקה לי השראה להושיט יד לאחרים, ואף סיפור חייה חיזק אותי ברגעים הקשים בחיי. האישה הקסומה הזו עונה לשם דיצה קציר.
את דיצה הכרתי עוד בתקופה שגרתי בקיסריה. שתינו מאפרות והיא הפנתה אליי לקוחה. הקליק ביננו היה מידי! כבר בשיחת הטלפון הראשונה- היה ברור לי שמדובר בסיפור אהבה. עם הזמן, למדתי להכיר את דיצה ואת סיפור חייה המדהים, וזכיתי להכיר את אחת הנשים החזקות והאופטימיות שקיימות!

סיפורה של דיצה...
בשנת 2001, כשהייתה בת 39 עם שלושה ילדים (כשהקטנה רק בת 3) גילתה דיצה לראשונה גוש גדול וקשה בשד השמאלי בעת שהתארגנה לצאת לאירוע משפחתי. דיצה, שאמה נפטרה בגיל 62 מהמחלה, לא תיארה לעצמה שבגיל כה צעיר תצטרך להתמודד עם העניין. לאחר ביופסיה אובחן הסרטן בגופה כסרטן אלים ביותר והיא נכנסה לסבב שכלל ניתוח, הקרנות וכימותראפיה. לאחר מאבק של שנה היא שבה לחיים בריאים בטוחה שהכל מאחוריה. כמו כל אישה ממושמעת היא נבדקה מדי שלושה חודשים, ולאחר חמש שנים, באחת מהבדיקות השגרתיות, הגיעו תוצאות לא טובות. היו סימנים מחשידים לשלושה מוקדים חדשים בשד שנותח ומוקד חדש בשחלה. בשלושת החודשים הבאים עברה דיצה שלושה ניתוחים מסובכים שבאחרון נכרתו ושוחזרו שדיה. שלושה ימים לאחר הניתוח התפתח אצלה תסחיף ריאתי, והרופאים כבר הכינו את המשפחה להיפרד ממנה. לשמחתנו- התרחיש השחור של הרופאים לא התממש ודיצה עימנו בריאה וחזקה מתמיד.
היא החליטה להקדיש את עצמה לעזרה ותמיכה בנשים ששותפות לגורלה- כאלה שכבר החלימו וכאלה שרק גילו... 
היא מספרת על המאבק שלה בפתיחות ובגילוי לב שראוי להערצה, ומתנדבת כיום ב'עתיד ורוד'- עמותה לקידום המודעות לסרטן השד בנשים צעירות. לפני כחצי שנה הייתה גם ממפיקות הקליפ של 20 נשים מהקבוצה בפייסבוק 'גם אני חליתי בסרטן השד' לפרוייקט 'תראו מי שמדבב' של כוכב נולד. היא מחזקת ונרתמת פיזית ונפשית לעזרת חולות, לעזרת מחלימות ולעזרת הגברת המודעות בקרב נשים, במיוחד נשים צעירות. היא עושה את הכל בחיוך ענקי, ים של אהבה ובמרץ בלתי נגמר (שלידה נראה כאילו אני בת 80 והיא בת 12 מרוב שהיא נמרצת). אם אתם רואים אותה- אתם לא מאמינים! היא מטופחת ומהממת, וגם לאורך כל התהליכים היא לרגע לא הזניחה את המראה החיצוני שלה מתוך האמונה שלה ש WHEN YOU LOOK GOOD YOU FEEL BETTER. היא אחת מהנשים שהניעו אותי בנחישותן ליצור בשנים האחרונות פרוייקטים להגברת המודעות לסרטן השד, שאחד מהם היה תערוכת הפייסבוק להגברת המודעות למאבק בסרטן השד- שימרי על החזה שלך. היא כל כך חייכנית ונמרצת עד שלעיתים אני מרגישה לא בנוח לקטר על חיי ועל שאני מותשת. היא אישה מדהימה שמקדישה את חייה לטובת נשים אחרות, ועושה זאת בלב נקי וחף מאינטרסים, ברצון גדול ובהרגשת שליחות ענקית. דיצה קציר- היא המודל שלי לאישה מדהימה וחזקה! 

אז דיצה יקרה,
מקווה שזה בסדר שחשפתי כאן אותך, אבל אני חושבת שכל מי שתקרא את הפוסט הזה, בין אם היא עוברת את המחלה ובין אם היא מכירה מישהי בסביבתה שמתמודדת עם המחלה- תחוזק! אני מאחלת לך את כל האושר שבעולם, שתמשיכי להוות דוגמה מדהימה לכל כך הרבה נשים, ומי ייתן וישכפלו אותך- כי את נדירה!!!
אוהבת אותך המון מאחלת לך רק רגעים שמחים עם המשפוח'ה! ושמחה להעניק לך את הבושם המקסים והמושלם של pureDKNY שאמור להגיע אלייך בימים הקרובים- ויעניק לך ניחוח רענן ומענג- כי זה מה שאני מאחלת לך- עונג עונג עונג!!! אוהבת אותך המון יקירה
XOXO
גאלה

על הפרוייקט המקסים של מותג האופנה DKNY
מותג pureDKNY הודיע על המשך השותפות עם CARE – ארגון הומניטארי חשוב המסייע לנשים ברחבי העולם להיחלץ מחיי עוני. לרגל השקת Verbena, הניחוח החדש של pureDKNY, יתרום מותג DKNY ל-Access Africa, תוכנית המופעלת במספר יבשות על-ידי ארגון CARE ומספקת את המשאבים הדרושים כדי לעזור לנשים רבות ככל האפשר לצאת ממעגל העוני.
השותפות בין pureDKNY ל-CARE החלה בשנת 2010 עם השקת ניחוח Vanilla של pureDKNY, יחדיו, סייעו מותג האופנה והארגון ההומניטרי בהכשרה כלכלית-עסקית של מגדלי הווניל באוגנדה באמצעות אגודות חיסכון והלוואות המעניקות לחקלאים הלוואות גם בסכומים קטנים (micro finance). ניסיונה של CARE מעיד שגישה לשירותים פיננסיים בסיסיים, כמו חסכונות, אשראי, ביטוח ומוצרים אחרים, מקלה על היציאה ממעגל העוני. pureDKNY רכש וניל מחקלאים אוגנדים מקומיים שמגדלים את הצמח, שמרביתם נשים, והבטיח בכך ייצור ארוך טווח של וניל באוגנדה.

"נסעתי לאוגנדה כדי לראות את ההתקדמות במו עיניי," סיפרה אנג'לה לינדוול, הדוברת הגלובלית של pureDKNY. "פגשתי שם נשים כמו נואלה. אשר נעזרה באגודת ההלוואה וחיסכון כדי לממן טיפול רפואי לילדיה ולהגן עליהם ממלריה. אישה אחרת, אימאקולט, יכולה לעכשיו לשלוח את ילדיה ללמוד בבית הספר. הניחוח שלנו מחולל מהפך בחייהן של רבות."
"מעבר לתרומה הכספית, pureDKNY יצר גם תנועה," הוסיפה ורוניק גבאי-פינסקי, נשיאת חטיבת אראמיס ובשמי המעצבים. תוכנית Access Africa של CAREמקימה אגודות הלוואה וחיסכון בכפרים ב-39 מדינות באפריקה, ושואפת להגיע ל-30 מיליון בני אדם בעשור הקרוב. "אנחנו עוזרים ל-CARE בתקווה להשפיע לטובה על עולמנו עם Verbena, ונרתמים למטרה שהציבה לעצמה CARE – לאפשר השכלה לכמה שיותר נשים, ילדים וגברים על מנת שיוכלו להיחלץ ממעגל העוני." 

על הבושם...
תו הניחוח במרכזו של Verbena של pureDKNY, מופק מזן Verbena-Basil, עשב מרפא עדין עם עסיס לימוני. ורבנה (לואיזה) משמשת כבר מאות שנים בניחוחות ובחליטות. זן מסוים זה ניחן בניואנס ירוק ופריך של ריחן (בזיליקום) שמקנה רעננות מפעימה וצלילות לשמן. הניחוח עוצב כך שידגיש את רעננותו של חומר הגלם העטוף במבנה פרחוני מתוחכם וקליל עם עומק טבעי לאיזון. התוצאה היא ניחוח תוסס, רטוב ורענן – ההתגלמות המושלמת של pureDKNY.

זה לא רק ניחוח. השותפות בין DKNY ל-CARE מאפשרת ל- pureDKNY לסייע בשיפור עתידן הכלכלי של נשים, טיפה אחר טיפה. pureDKNY רוכש את הורבנה מחקלאים מקומיים בטוגו, שמרביתם נשים, ובכך מבטיח את המשך ייצור הורבנה בטוגו לאורך זמן. טרודי לורן, סגנית נשיא לפיתוח עולמי של ניחוחות באסתי לאודר, אומרת, "ניחוח עם מצפון מאפשר לנו להעצים נשים מיבשת אחרת ולו במעט, ולחולל שינוי באמצעותו."

המארז של Verbena של pureDKNY משקף את הכוונה הטהורה והפשוטה. הניחוח נמזג לבקבוק קריסטל שקוף בהשראת טיפת גשם: עשוי מ-100% זכוכית ממוחזרת עם מכסה מ-100% אלומיניום איכותי ממוחזר. האריזה החיצונית עשויה מנייר ממוחזר שהופק מעצים הגדלים ביערות מאושרים לכריתה, מודפסת בדיו ממרכיב אורגני בעל נדיפות נמוכה ומיוצרת במפעלים המופעלים באנרגיית רוח. הקרטון מצופה ב- NatureFlex™, תאית עץ המופקת ממטעים מתחדשים ומאושרים.

כל טיפה של Verbena, שמרכיביו נרכשים באפריקה, היא טיפה של רצון טוב. pureDKNY ממשיך לתמוך בקהילות מקומיות ובפועלו של ארגון CARE: מגן על הכבוד העצמי, נלחם בעוני ומחולל שינוי. כל כך טהור ופשוט.

pureDKNY – קולקציית Drop of Verbena


pureDKNY – a drop of Verbena– 100 מ"ל 590 ₪ 


pureDKNY – a drop of Verbena – 50 מ"ל 410 ₪ 


* מחירים מומלצים לצרכן.


לדף הפייסבוק של המותג לחצו כאן



4 תגובות:

  1. ליאת בר (שרצר)17 בפברואר 2012 בשעה 8:23

    אין בחירה טובה מזאת!!!!! (רק צר לי להודיע לך שאת ממש לא היחידה...:). דיצה היא מודל לעוד המון המון נשים בכל כך הרבה תחומים. בעמותת "עתיד ורוד" דיצה תומכת בכל הנשים הצעירות שמגיעות עם הטישו והתחושה שהן לבד ו"שהשמיים נפלו עליהן" . דיצה ביכולת ההכלה שלה, ברגישות, באכפתיות ובמסירות ללא תנאי נותנת כתף לכל אחת, מלווה ותומכת. בשבילי דיצה היא מודל להערצה בכל התכונות האלה שציינתי, ביופי בחוכמה אבל בעיקר- מודל לחברות. דיצוש- תודה שאת חברה שלי!!! אוהבת אותך המון המון. ליאת

    השבמחק
  2. הבושם מגעיל. דיצה מרשימה.

    השבמחק
  3. יפה שלי!
    חזקה וגדולה מהחיים האלו בכלל
    בולעת אותם בלי מלח,ומסתכלת להם ישר לתןך הלבן של העין
    אוהבת אותך כ"כ על כל מי ומה שאת,הנתינה שלך והעשייה שלך
    ראוייה להערצה ואין שני לה!
    טהורה שכמותך,אוהבת יייייייייייים

    השבמחק
  4. דיצה'לה אהובתי,
    כל המחמאות והסופרלטיבים הם רק חלק מכל מה שניתן לומר אודותיך. את מרוויחה בטבעיות וביושר את מעמדך כנושא להערצה וכמודל לחיקוי. יש נשים מדהימות, אך כמוך יש רק אחת!!! קוקטיל נדיר של תכונות שכל אחת מהן מהולה באהבה אין קץ לזולת. גאה בך, גאה להיות חברתך ושמחה לגלות שהסובבים אותך יודעים להעריך, להשיב לך באהבה על אהבה ולגרום לך להרגיש משמעותית ונאהבת.

    השבמחק