מזגן, בגדים של מעצבים ועודף בכיס

כל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת ללבוש בגדים שאין לאחרים (לפחות לאלה שמסתובבים ברדיוס שלי). אם אני לובשת חולצה ורואה מישהי אחרת עם אותה חולצה- אני עלולה להתפשט באותו הרגע. כן, טרנד ה'עדר' הנהוג במדינתנו מפריע לי ומטריד אותי. אופנה זה אינדיבידואלי, זו דרך לבטא את עצמך, וללבוש חולצה שיוצרה ב-2000 עותקים- זה אסון בעיניי.
מעבר לזה, בשבועות האחרונים חזרה המחאה לרחובות. אני לא רואה טעם גם בכל ענייני המחאות ושות' אם לא תומכים בעסקים מקומיים. ומה יותר מקומי ממעצבי אופנה? 

אז בזמן שהחמסין ממיס את חיי, מצאתי מקום מושלם לשופינג עם חברות; בוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר. אחרי שנים שאני מודעת לקיומו (אבל תמיד זה היה נראה לי מרחוק רק בגדים של כוסיות) יצא לי בתקופה האחרונה לבלות בו הרבה ולהכיר שלל מעצבים, גזרות ואופנה נהדרת. באחת הפעמים שהתנחלתי בבוטיק קפצה עליי רוח צילומים ספונטנית והתחלתי לשגע כמה מעצבות שיצטלמו עם פריטים נבחרים שלהן. אני חייבת לציין שהיו דווקא כמה מעצבות שאף הגדילו לפרגן ולהצטלם גם בבגדים של אחרות- אז שאפו!!!!

מותג HONEY B של ענבל מימרן
המותג מגיע לבוטיק להופעות אורח ומתגאה בשלל גזרות נהדרות לנשים עם קימורים. הבגדים בגדול עד מידה 46-48.
הנבחרים שלי:
מימין לשמאל: חצאית מטריפה 280 שקלים בשילוב עם חולצה ורודה 160 שקלים. מכנסי ג'ינס (עם גזרה מושלמת!!!) 290 שקלים ועליונית כחולה 160 שקלים. שמלה 300 שקלים עגילים 300 שקלים וסיכת פרח לשיער 50 שקלים.
ותודה לקרן אור המקסימה שדיגמנה :)
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Honey.B.Label
אתר אינטרט: www.honey-b.co.il

קרן אור DESIGN WITH LOVE
היא מקסימה ושקטה ומחביאה בסטנד שלה שלל בגדים פרקטיים ליום יום ולבילוי. אני העמסתי אצלה טוניקה מהממת שכמעט ונעלמה בין שלל הפריטים. לכן, דפדפו טוב בקולבים.. קרן אור חדשה בבוטיק והיא מציגה כל יום במקום אחר: ימי שני- קניון סיטי אשדוד, ימי שלישי- תל השומר, ימי רביעי- קניון סביונים-יהוד, ובחמשוש בבוטיק.
הבחירות שלי:

מימין לשמאל: שמלה 250 שקלים וחגורה 70 שקלים, שמלה לבנה+קומבניזון 250 שקלים וחגורה 70 שקלים, אוברול (מדהים!!! ויש במלא צבעים) 250 שקלים.
טלפון: 050-9009245

FEYGE
מעצבת האופנה בת אל מציגה קולקציה מגוונת וצבעונית. יש לה גזרות נהדרות של חצאיות קצרות וארוכות, מעט טופים ושלל שמלות ליום-יום ולערב. את הדגמים שלה ניתן למצוא בחנויות נוספות (מפורט באתר שלה) וכמובן בבוטיק המעצבים בו היא מחכה להלביש אתכן.
הבחירות שלי:
מימין לשמאל: שמלת מרסו מדליקה ומיוחדת 450 שקלים, שמלת סאני אדומה 300 שקלים, ושמלות טיפת מזל (1 ארוכה ו-1 קצרה, מקדימה ומאחורה) 330-400 שקלים.
אתר האינטרנט: www.feyge.co.il

LITTLE NOODLE
היא קטנה, היא אנרגטית ובעיקר מדליקה, הכירו את ליטל! הסטנד של גברת נודל מכיל פריטים נהדרים ולבישים במגוון מידות. אהבתה לבגדים מודולריים ניכר בעיצוב, מה שאומר שיש שמלות למשל, שאת יכולה ללבוש בחמש צורות שונות- ובכל פעם זה יראה אחרת!
הבחירות שלי:
מימין לשמאל: חצאית 180 שקלים וחולצה 160 שקלים (שרשרת של טימור שחר- גם בבוטיק, 270 שקלים), שמלה כחולה 330 שקלים (שרשרת של טימור שחר מבוטיק המעצבים 260 שקלים), שמלת סטרפלס צבעונית 300 שקלים (חגורה של טימור שחר 90 שקלים). מימין גברת נודל ומשמאל מדגמנת קרן אור.


PISTOLERO
המותג של המעצבות ענבר ודניאלה מציג מגוון של בגדים וגזרות ומיליון סגנונות. יש מכנסונים מדליקים לצד טוניקות וג'קטים, שמלות פטיט לצד שמלות מתנפנפות ועוד. 
הבחירה שלי:
מימין לשמאל: שמלה כחול-כתום 249 שקלים, שמלה כחולה (עם עיגולים) 179 שקלים. שראשראות וחגורות של טימור שחר 260-270 שקלים. דיגמנו ופירגנו- ליטל נודל וקרן אור.
אתר אינטרנט: www.pistolero.co.il

אז כמו שעינכן יכולות לראות, הפריט הכי יקר שבחרנו עולה 400 שקלים לשמלה, ובמחירים כאלה יקירותיי, חשוב ורצוי לפרגן למעצבים ישראלים מקומיים. רגע לפני שאתן נכנסות לרשת אופנה, תרדו לבוטיק המעצבים, תסתכלו, תחפשו, תבדקו ובעיקר תתפנקו. יש שם המון מעצבים, המון סגנונות ולרוב המחירים הגיוניים לגמרי. למרות שבדר"כ מפרסמים את השמלות, יש שם גם המון בגדי קז'ואל נהדרים ליום-יום, לעבודה ולטיולים, שמלות נהדרות "לחרוש" עליהם לעבודה וכמובן גם בגדי ערב. כמובן שיש תאי מדידה מסודרים ונקיים, ויצא לי לראות לא פעם ולא פעמיים שמעצבים ניגשים ללקוחות של אחרים, מסדרים את הבגד, מתקנים, מייעצים ועוזרים- שזה מקסים בעיניי. 

כמו כן, השירות והיחס-שווים הכל. צריכה תיקון קטן? רוב המעצבים יסמנו ויקבעו איתך (ויתקנו על חשבונם) ויש גם כמה שבעלות סימלית יבצעו זאת. אז מה יותר טוב ממתחם ממוזג שמכיל הרבה סגנונות ובמחירים הגיוניים? 

בהנהלת הבוטיק החליטו להפניק גם בימי רביעי לרגל הקיץ. אז כתבו לכן ביומן: ימי רביעי 16:00-21:00, ימי חמישי 16:00-21:00 וימי שישי 10:00-16:00. בקומה התחתונה צמוד לסופר פארם. שווה ביקור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה