גאלה מגלה: 3 דברים ביום. פוסט 3 בשבוע אופנה לנשים במידה 42+

איזה כיף לקרוא את המיילים!!! אושר! לא מאמינה שכל כך הרבה מהממות לא הכירו ולא חשבו להיכנס לרשתות שנמצאות ליד הבית שלהן ומחזיקות בגדים במידות שלהן! זה תמיד משמח אותי לקבל פידבק, כי רק כך אני יודעת מה מעניין אתכן, מה חסר לכן והאם המידע מועיל לכן- לכן הרגישו חופשי או להגיב בפוסטים עצמם או להמשיך לשלוח לי מיילים ואינבוקסים בפייסבוק :)

ואחרי הקדמה כה ארוכה, זה הזמן לגשת לענייננו; הפוסט ה-3 עם 3 חנויות נבחרות להיום, בשבוע חנויות האופנה לנשים במידות 42+ שנחגג השבוע בבלוג :)

1. דיסקרט
אולי אחת הרשתות עם התדמית הכי מאובקת ולא מעניינת שיש, אבל היא טומנת בחיקה אחלה של בגדים אופנתיים. שלא תתבלבלי, צריך לחפש. בין הסטנדים העמוסים מתחבאים להם פיסים מהממים עם גזרות נהדרות. יש לי לא מעט שמלות,חולצות ומכנסיים שלהם ששורדים לי יופי יופי כבר שנים! הם באמת נהדרים למרות שתדמיתית - הם עושים לטעמי כל שגיאה אפשרית. אבל נו שויין, כמו שנאמר אצלנו, העיקר שתדעי שהם קיימים ושיש לך שם אופציות. 



2. סו סימפל
הרשת למידות גדולות שהקימו בדפנה לוינסון (שמחר נתקשקש עליה).טווח מידות עד 48-50, תלוי מה מבנה הגוף שלך. האמת, אחת האכזבות שלי השנה. לא מוצאת את עצמי שם ולצערי לא מצאתי מה לקנות שם. אבל בהחלט עוד אופציה בעולם האופנה הישראלי שמציע טווח מידות, ואני בטוחה שחלקכן תתחברנה למותג.


3. GAP
נהירת המותגים הזרים לארץ השאירה ברוב הרשתות את המידה XL בחו"ל. לשמחתי הרבה לא כך עם גאפ. בניגוד ל-H&M, מנגו, פוראבר 21 וזארה,  ברשת החנויות של גאפ ניתן למצוא את הדגמים עד מידה 48. העמסתי שם ג'ינסים ושמלמלות חמודות, וגם קצת בייסיקים (כי זה תמיד חשוב שיהיה בארון :) ). אז שלא תגידי שלא ידעת...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה