PLUS SIZE FASHION WEEKEND- מי אמר שחזייה צריכה לעלות 750 ש"ח ומעצבת נעליים שהגשימה לי חלום!

יהיי, השבוע זה קורה!!! אני לא מאמינה וכבר לא יכולה לחכות!!! אתן פשוט לא יכולות לתאר לעצמכן את רמות ההתרגשות! חלום שמתגשם! מרגש, מרגש, מרגש! כמה? ברמה כזו שכבר יומיים עיניי עם דמעות של התרגשות!!!

ככל שהאירוע מתקרב, את מן הסתם נחשפת לעוד ועוד פרטים מגניבים שיחכו לך באירוע באיוונט שלנו בפייסבוק, ואם טרם נרשמת לצפייה בתצוגות / למוםע/ להרצאה/ לסדנאות, זה הזמן לשריין לך מקום בחינם.

היום בחרתי לספר לך על עוד 3 מציגות מושלמות ומדהימות שיחכו לך באירוע האופנה הגדול של השנה! נתחיל מלמטה :)

DRAGONFLY

חנות ההלבשה התחתונה המהממת של קרן ודניאלה תציע מותגים מיובאים מאירופה, במידות גדולות! לבננות המקסימות יש מגוון מעלף של חזיות מיוחדות, תחתונים מדליקים וסקסיים, מחטבים מהממים, מחוכים היסטריים ועוד המון הפתעות. טווח מחירים: 350-450 שקלים. מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW:  הנחה מיוחדת של 20%





 הפלא השמיני

בוטיק ההלבשה התחתונה הידוע של טטיאנה קרצ'וב, המתמחה בהתאמת הלבשה תחתונה למידות קטנות וגדולות (ומתאימה גם על פי המזלות- שזה היסטרי ומרתק בטירוף!). טווח מחירים: גרביונים (גם במידות גדולות מאוד) 30-100 שקלים, חזיות 120-380 שקלים, מחטבים 300-380 שקלים, תחתונים 20-170 שקלים, בייבי דולים וחלוקים סקסיים וחורפיים (עד מידה 56!) 150-220 שקלים



ונקנח את הפוסט היומי במעצבת אחת, שמי שעוקבת אחריי בפייסבוק כבר יודעת שהיא הגשימה לי חלום! מכיוון שיש לי גם מידת רוחב וגם קרסוליים עם נוכחות מירבית, אני מתקשה למצוא נעליים במידתי (43). לראשונה בחיי שנעליים עם רכיסה בקרסול נסגרו עליי, והפלוס הגדול- עוד היו לי גדולות במידה 41!!! כן! גם מידה 41 וגם רכיסת קרסול שנסגרה עליי! מי שיש לה רגליים בעייתיות כמו שלי, יכולה להבין את האושר שהציף אותי, אז תכירו את מגשימת החלומות:

VIDER

מותג הנעליים ההיסטרי של המעצבת  מיכל וידר נעליים אופנתיות המיוצרות בסדרות קטנות, אך במבחר מידות רגל עד 43, כולל אימומים גדולים המותאמים למידות רוחב. מחירי השקה 520-780 שקלים.  מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW:  ברכישת נעליים 10% הנחה + 10% הנחה נוספת על הזוג השני









וכמובן שיש עוד המון מציגות, הפתעות ואטרקציות שאמשיך ואכתוב לך עליהן בימים הקרובים :)

אז אל תשכחי לעקוב וכמובן לספר לחברות

רוצה להתעדכן נון-סטופ ולדעת הכל לפני כולן? הצטרפי לאיוונט האירוע כאן

PLUS SIZE FASHION WEEKEND ISRAEL

25-27/12/14

יום חמישי 25/12 בשעות 15:00-22:00
יום שישי 26/12 בשעות 10:00-16:00
יום שבת 27/12 בשעות 10:00-20:00

בית מעריב, קרליבך 2 תל אביב

אל תשכחי להירשם באתר (בחינם) לאירועים המיוחדים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה