והמתלבשת הטובה ביותר היא; אה, אופס...



כל דרדס חדש בברנזה יודע היטב שתצוגת האופנה של קסטרו היא ה-תצוגה; לתצוגה הנחשבת ביותר בעולם האופנה הישראלי מחוייבים לבוא כל אנשי האופנה גם אם דבק בהם הדיבוק, עלה החום או יש להם bad hair day. כיאה לכך התקבצו מיטב העיתונאים, הסטייליסטים ואנשי התעשייה למקבילה המקומית של הפאשן וויק בניו יורק. אך בהבדל אחד קטן ומזערי. בעוד שבתצוגות האופנה החשובות בעולם כולם 'דופקים הופעה' החל מהשרת ועד למדונה, בארץ לעומת זאת אף אחד לא חושב להתאמץ. בעוד שעל השטיח המוביל את המוזמנים אל אולם התצוגה בפריז מדדים אנשי התעשייה במיטב מחלצותיהם, בארץ הם בעיקר גוררים את עצמם עם עוד אאולפט מעייף ומצחין- ולמה??? אנשי תעשיית האופנה קיבלו על עצמם לא רק את הזכות להתפנק במתנות יח"צ חינם אלא גם את החובה להיראות במיטבם 24/7, להציג אופנה בכל זמן ובכל שעה לכל הבני אנוש ובמיוחד באירועי תקשורת ואופנה כה חשובים- כמו תצוגת האופנה הנחשבת בישראל. בעוד שמיטב נשות התעשייה התעטפו בגינס וחולצה מצ'עממת אני התייצבתי עם שמלה ירוקה. לא משהו היסטרי. שמלה. ירוקה. והמבטים- אמאל'ה המבטים- היה נדמה לי לרגע שלבשתי מיני חושפני עם בז'ז'ים בחוץ. כאילו באמת??? בזמן שסטייליסטית אחת איבדה עשתונותיה ותקעה חבילת סיכות סבתא על הראש, ועוד סלב ז' הגיעה בשמלה שפעם הייתה כסופה והיום היא נראת יותר אפרורית מג' יפית, אני שימשתי כקרקס מהלך. הזוי. בדיוק עם אותה שמלה אך בצבע כחול הסתובבה לפני מספר חודשים מיכל ינאי- לא זכור לי שנעצו בה מבטים בלי הרף... ואני שואלת- אנשי אופנה יקרים איפה הגלאם??? אתם עוקצים על איך שאנשים מתלבשים, ומה אתם מצפים שהם ילבשו אם כך אתם מגיעים לאירועים? קצת איפור, קצת שיער, קצת הופעה נורמלית- לא דרשתי שואו אבל קצת טיפוח עוד לא הרג אף אחד... אז למנת תתרשמו מהצ'יעמום הנוראי שהידס באותו הבוקר צירפתי לכם דוגמאות למעלה (צילום יח"צ). ופעם הבאה אני מבקשת מכם- נא להתלבש בהתאם!!!

8 תגובות:

  1. אפרת רייטן לבושה כמו אמא שלי באזור שנת 2001.
    היא מתבקשת להחזיר את מגפי השפיץ השחוקות חזרה לארון, אמא כועסת.

    השבמחק
  2. כתבתי אצל ג' קאופמן שאת והיא הייתן לבושות הכי יפה ומעניין - יותר מהתצוגה שזה פלופ רציני

    השבמחק
  3. חן חן :) הכי אבסורד זה שלא לבשנו משהו גרנדיוזי
    פשוט טרחנו להסתכל בראי לפני שיצאנו מהבית...

    השבמחק
  4. גאלה יקירתי, הצלחת להכניס אותי ללחץ :)

    השבמחק
  5. אנונימי יקר
    1. כדאי שתזדהה/י
    2. למה לחץ?

    השבמחק
  6. בלוג מעניין ומוצלח, אבל כדאי לחשוב שוב על העיצוב. הרקע השחור לא מתאים לדעתי, וגם קשה לקרוא לבן ע"ג שחור (לא יודע אם זה רק אני, אבל זה גורם לי לכאב ראש).

    השבמחק