לא רואה אתכם ממטר (ולא בגלל הבטן)...

האמת, נמאס לי. כן, כן, נמאס לי. יצא לי מכל החורים מטרנד השמנות. לפעמים נדמה לי שלא חשוב מה אני עושה, האם אני טובה או מוכשרת, כל זמן שאני שמנה שאוהבת להתלבש- אז אני "מצורעת" ששווה לכתוב עליה. יותר מגוחך מהעובדה שמתעסקים לי כל היום בשומן זה ההערות של הטוקבקים. תמיד שולפים בפני שמנות את קלף הבריאות- שהרי אין משהו אחר נגד זה. שהרי שמנות זה הסרטן החדש. זה הכי מטריף אותי. מבן אדם, אישה, קרייריסטית הפכתי על ידי טוקבקיסטים לעצלנית, לפרה בהכחשה, לחסרת כוח רצון ומה לא. בואו נתעלם לרגע מהעובדה שחלק מהמסכנים שבאמת יושבים וכותבים הערות אינפנטיליות לכתבות באינטרנט הם מעשני סיגריות, מעשני סמים, שתייני אלכוהול ובעיקר נושמים את זיהום האוויר (שכל הנ"ל כידוע דברים מאוד מאוד בריאים) - שמן זה חולה. רזים הם בריאים ושמנים הם חולים. כן, כן. גאוני האומה, הטוקבקיסטים הבריאים, נתקעים לא פעם במחסום שיכלי כשהם רואים שמנה, ובשביל לא להתייבש הם שולפים את קלף הבריאות. פאתט!

ומנושא לנושא- באותו נושא; עלה לי גם מכל העניין הזה שכותבים "תעשו כושר". כאילו באמת??? ואם לא בא לי- מה תעשו לי? הדימוי המטריד הזה שכל שמנה היא בעצם אישה שיושבת מול הטלוויזיה וטוחנת במבה, שוקולד ושאר מטעמים כל היום- עד שהתחת שלה מתפוצץ הוא כבר ממש מגוחך. זה כמו להגיד שכל רוסיה היא זונה. נו באמת?! מי אתם טוקבקיסטים טיפשים שתגידו לי איך לחיות? לא מתאים לכם- אל תקראו את הכתבה! אבל אם קראתם, כדאי שתנסו ללמוד קצת, ואם אין לכם שום דבר להגיד- אז פשוט תסתמו. "תנסו לסגור את הפה" כתב טוקבקיסט. למה? שיהיה לך נוח? השמנות התחילו לפתוח את הפה ולהגיד מה שבא להם ופתאום לא נהיה נוח? נתקלתם בכתבה עם שמנה ששמה עליכם זין ואתם לא יודעים איך לאכול את זה? תתמודדו. תפסיקו להסתתר מאחורי שמות בדויים, תתמודדו עם מה שאתם כותבים ובעיקר תמצאו קלפים חדשים- כי כל עניין הבריאות והלסגור את הפה- כבר ממש מיצה את עצמו.

8 תגובות:

  1. מאוד נכון!

    השבמחק
  2. את ענקית ומדהימה.

    השבמחק
  3. את לא יודעת שבכל אישה שמנה מחכה רזה שמשתוקקת להתפרץ? אה, לא? חפשי טוב את הרזה שבפנים. אני לא מצאתי את שלי. שמנות זה לא טרנד, זה מצב נתון. ואנחנו מהממות, בכושר ובמצב רוח טוב. שיזדיינו הקנאים.

    השבמחק
  4. אני חושבת שלהתייחס לטוקבקיסטים בכזו רצינות זו סוג של חולשה. בכל כתבה בה מופיע שמי יש ירידות איומות וזה לא קשור למשקל גופי. בכל אופן, אלה אנשים שמשעמם להם והם מרגישים טוב עם עצמם כאשר הם כותבים משהו מגעיל על אחרים, ועוד באנונימיות.
    המגיבים המגעילים הם בסביבות אחוז וחצי מהאוכלוסיה וזה בכלל לא משקף את הלך הרוח הכללי.
    ושמנות זה לא טרנד, זו אג'נדה שעיתונאים בוחרים להתייחס אליה. מה, היה עדיף שלא דיברו על נשים גדולות בתקשורת בכלל?
    אז תהני מהכל אל תחשבי על הדברים הרעים. יש לך אחלה בלוג ואחלה עבודה! כבוד.

    השבמחק
  5. מצטרפת לספי. אגב, מאוד אהבתי את הכתבה ב-go ואני מסכימה לגמרי עם מה שאמרת שם.

    השבמחק
  6. אני לא לגמרי בטוחה שהאשמים הם הטוקבקיסטים.
    זה כמו להתעצבן על בחור אילם שהוא לא עונה לך...
    בעיני האשם האמיתי הם אותם גופים שמפרסמים את התגובות המבישות האלה.
    למשל, לכל טור של יעל רגב אני קוראת בעיקר תגובות מבזות. אז למה לעזאזל מי שאחראי ב- YNET על פרסומן לא חושב פעמיים לפני שהוא מעלה אותן לרשת?!

    ובאשר אלייך- אני כל כך נהנית מסגנון הכתיבה ומהתוכן! מחכה לקרא עוד :)

    השבמחק