גם נשים עובדות יכולות להראות טוב?

בבוקר שרבי למדי גורדתי בשפכטל ממיטתי הענוגה למען אדדה וארחיק עד חולון סיטי להשקת הקולקצייה של גברת סיגל דקל. כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, מירמרתי כל הדרך על העובדה שבוקר, מוקדם, חולון, רחוק, שגעת, צריך לחייך, להיות קומוניקטיבית ועל מה לא. אבל כיאה לילדה טובה התייצבתי ונכנסתי למשרדי גברת דקל בחיוך רחב (אמנם חיוך 9 בבוקר אבל חיוך זה חיוך!). היו ארבעה אנשים שגרמו לי להתעורר והפכו את בוקרי האפרפר והממורמר לבוקר ורוד של כיף- על כן הם כולם קיבלו קולב ורוד- משמע הלוקים שגרמו לאורגזמה!

הראשונה היא גברת דקל בכבודה ובעצמה, שגם אחרי שנים היא עושה בי"ס לתעשייה ומוכיחה שיש דבר כזה מעצבת אופנה כחול לבן. היא הציגה קולקציה לאישה העובדת- ניתן להרחיב רבות ולהתדיין אם הגזרה הזו מחמיאה או זו לא, אבל כל בגד וכל פריט מעוצב, ייחודי ומרנין. אם הייתי פרגית קלילה הייתי נדחסת בכיף לקולקציה החדשה שמלאה בסטייל ושיק. כן הייתי שמחה אם היא הייתה מרחיבה את סקאלת הצבעים, אבל בהחלט כל הכוסיות מוזמנות להסתער!



הפרגית השנייה שדפקה הופעה הולמת היא היחצנית שחף סגל.
בניגוד להריוניות רבות שעוטות על עצמן שקים דוחים
סגל הראתה לכולם שאישה בהיריון היא אישה סקסית בטירוף.
שמלה מדליקה שאובזרה במושקוף א-לה אני אינטיליגנטית,
וגרביון שמכסה נימים נראתה קורנת וזוהרת
ולרגע גרמה לי לרצות להיכנס להיריון.
חזקי את הבלונד- נראת נהדר!


הפרגית השלישית היא הבלוגרית הידועה גיברת קאופמן. הילדה התאבזרה במראה כייפי שכלל חצאית ג'ינס של קסטרו, חולצת נאוטיקה סופר טרנדית
וזקט ורוד בדיוק כמו שאני אוהבת- וכשאני רואה ורוד החיים שלי
הופכים לטובים יותר בן רגע! כמובן שהמושקוף נגד הסאן,
שרשר הוינטאג' המעלף, נעלי 3 הנקישות האדומות ותיק הדובדבנים
חתמו את ההופעה ששווה להתעלף עליה.


והפרגית האחרונה הוא בעצם פרג,
האיש שלעולם לא מאכזב, הסטייליסט והעיתונאי
גיא סילברמן שלראות אותו על הבוקר
זה כמו לקום בצהריים ולמלא את הריאות
באוויר הרים צלול כיין.
הגבר היחיד שהצליח לגרום אפילו לטייצ להראות נהדר עליו,
התהדר כהרגלו בלוק נונשלנטי של
'קמתי לפני דקה וזרקתי על עצמי טי שירט'
ויצא פאאאאבילס!!!
חבל לתאר ולהגדיר כי זה רק יהרוס.
שמחה בעיניים!

13 תגובות:

  1. יייש משטרת האופנה של גאלה חזרה איזה כייף. הג'קט הורוד הורס מאיפה?? אבל תסלחו לי טייץ זה מזעזע..... 

    השבמחק
  2. שחף באמת שיחקה אותה...רגע, ומה עם המתלבשים הרעים?

    השבמחק
  3. אההההה להרגיע- הרגע סיכמנו שהיו מספר יחידי סגולה שעשו לי טוב ואמא שלי אמרה לי להתחיל להסתכל על חצי הכוס המלאה- אז כתבות והגיגים- הפעם אנחנו בחצי הכוס המלאה!

    השבמחק
  4. גיא סילברמן.
    יש עוד כמה טעויות הגהה, אבל בקטנה.

    השבמחק
  5. מסתבר שגם פרילאנסרים מתלבשים לא רע:) הז'קט אגב, מאוסקה יפן.

    השבמחק
  6. בוקר אור לכולם משחפית המוחמאת.
    נעלולה, שלי נעלייך מעל רגלייך, היכנסי נא לפייסבוק, ראי את הילד המדהים שיצא לי, והביני למה אצתי רצתי לשכפל.
    אנד ביי דה וויי: אני לא "עוד פעם בהריון", אלא "עוד שניה יולדת".
    חן חן, גאלה יקירה, על כל המחמאות. ועליהן אוסיף ואומר שהשמלה המושלמת נרכשה לה ב-50 ש"ח בלבד במחסן ויצ"ו בקינג ג'ורג'. גם אני בווינטאג'!

    השבמחק
  7. שנאמר- שיק וסטייל זה ממש לא משהו שמחורר את הכיס...

    השבמחק
  8. מזל טוב לשחף, הייתי משכפל אותך, שגם לי יהיה אחת!!!
    גאלה וגיא - צאו מאילוז'- הקטע עם הגטקס הוא מביך. גיא לא רובין הוד וגם דוסיות יורדות מבד עבדה ודוחה אחרי פסח. יענו - אביב!

    השבמחק
  9. שוב שחפית כאן, כי חזרתי וקראתי (והסמקתי), ויש לי משהו להגיד בקשר לקולקציה של סיגל, גאלה עסיסיתי: אמנם למידותייך המהממות היא עדיין לא הגיעה, אך לא רק דחלילות מוזמנות לחנויותיה, יען כי היא מעצבת עד למידה 46. לא מבוטל...

    השבמחק
  10. סיגל דקל ממש מוכשרת, כשאהיה קצת יותר גדולה (נניח, 30 פלוס) אני בטוחה שהבגדים שלה ידברו אליי הרבה יותר ממה שעכשיו. מה שכן, אני בהחלט מעריכה את הקולקציות שלה, שמפרגנות לגוף הנשי.
    שרונה

    השבמחק