מפרגנת (כן, כן, גם זה קורה לפעמים...)

כל מי שמכיר אותי יודע שמדי 6 חודשים אני אורזת את עצמי ומתעופפת למנהטן לשופינג רצחני. לצערי עברו חלפו 6 חודשים ומצאתי את עצמי נאבקת למצוא זמן להתחפף להרכבת המלתחה העונתית. אחרי שבפעם האחרונה טסתי ל-3 ימים (כולל הטיסות) מה שהשאיר לי בקושי 24 שעות לקניות, החלטתי להתאבזר במצרך הכי נדיר עבורי- סבלנות, ולנסות להסתדר עם הבגדים פה, עד שאמצא מספיק זמן שיאפשר לי להתפנק... מכיוון שמצוקת הבגדים בארוני חוגגת, התחלתי לחפש אחר מציאות שיתאימו לחמוקיי ויהיו אופנתיים, והמציאות ובכן... יותר יקר מבמנהטן, אבל יחסית לישראל- מחיר סביר לכל כיס וגם אחלה בדים לשם שינוי. טוב לדעת שמישהו הקשיב והפנים ברשתות הישראליות... אז שטפו את העיניים ברכישות החדשות של הבולמוס שמלות האחרון שהיה לי ביום שישי;

הראשונה בחבורה היא השמלה הכי פחות מעניינת- שמלה יומיומית
שיושבת נהדר על הגוף ומטשטשת את
כל מה שצריך.
אגב מידה 5 שלהם זה 48 בעברית...
דיסקרט 400 שקלים

שמלה קייצית מהממת
דומה מאוד לשמלה שרכשתי שנה שעברה בניו יורק ב-12 דולר...
גם היא של דיסקרט
300 שקלים

ורכישה אחרונה מדיסקרט
עולה 300 שקלים

הכי כיף היה לגלות
שיש להם עכשיו מבצע של 2+1
אז ב- 700 שקלים יצאתי עם 3 שמלות
שזה מגניב יחסית לישראל
ומה שעוד יותר מגניב- זה שמצאתי את המידה שלי...

ולקינוח....
שמלת ערב של גולברי
שלצערי עשו אותה רק בשחור
מתפללת שיעשו אותה גם בצבעי קיץ כייפים...
מידה 46 שלהם זה 48
היא עלתה לי 350 או 400...



6 תגובות:

  1. 700 שח זה באמת שווה לשלוש שמלות, ודיסקרט יחסית איכותיים (גם לי יש שתי שמלות שלהם שקניתי מבורדו באיזה 350 שח כל אחת, ואני חורשת עליהן). מאיפה הרכישות?

    השבמחק
  2. מדיסקרט- הרשת, וגלוברי-הרשת

    תודה קאופמנית :)

    השבמחק
  3. כהרגלך בקודש את אלופה...:)

    השבמחק
  4. תתחשי על הקניות החדשות! אהבתי במיוחד את השמלה השנייה..

    איזה הרגל נהדר זה - לנסוע כל חצי שנה למנהטן. הלוואי והיה מתאפשר גם לי לסגל לעצמי הרגל שכזה...
    קצת הפתיע אותי לשמוע שממש זול שם...
    עכשיו זה אפילו יותר מפתה...

    השבמחק
  5. תתחדשי על כל הפריטים! אין כמו שמלות קלילות וכייפות לימי הקיץ החמים של הארץ.

    ולגבי ניו יורק, אני באמת יכולה לחלום בהקיץ על העיר הזאת. עד שאני אגיע לשם בשנית... נשמתי תצא כנראה.

    שרונה

    השבמחק