נו מתי יגיע החורף?????

די! נמאס לי!!! בעיקרון אני שונאת גם את הקיץ וגם את החורף, אבל אני בעיקר שונאת את הג'וקים של הקיץ ואת הגברים של הקיץ. כן, כן יש דבר כזה גברים של קיץ. אלו אותם מוטציות, בדרך כלל או הומואיות שחשות, או מבוגרים שעובדים בדרך כלל בצביעה או בבניין (בלי הכללות אבל ככה יצא...) שמרשים לעצמם לטייל טופלס ברחובות העיר. מה הבעיה? ובכן... הכל! מעודפי השיער עד לזיעה שמתרוצצת לה במורד הגב הקופיפי ואת השאר תדמיינו לבד כי זה שוב עושה לי בחילה.
אז בסדר, אני מבינה, חם לכם. ולי? לא חם? אז אני מסתובבת טופלס? אצלי אפילו אין שיערות מיותרות (!!!) אבל החברה אוסרת עלינו, המין החזק והיפה, להסתובב טופלס ברחוב. אז למה לקופיפים מותר??? טרנד הטופלס לגברים בשדרות בן גוריון התל אביביות הוא טרנד שיש להשמיד במיידי. אין שום סיבה שבעולם שבד בצורת חולצה לא יספוג את הטפטוף הדוחה של הגברים בזמן שהם מדוושים בשדרה!
ואתם יודעים מה הכי יפה לראות? שלגברים אין בעיות של דימוי גוף; הכרס נשפכת קילומטר לפני הגוף, עודף שיער, צלקות ופצעונים מפה ועד ירושלים- אבל האדון צועד בגאווה טופלס.
אז גברים יקרים, בואו נסכם; אם אתם לא נראים כמו דוגמן חטוב ושזוף עם 90 קוביות בבטן ואתם חלקים כמו תחת של תינוק או מינימום שלומי סרנגה- תלבשו חולצה. כי גם לי חם! אתם יודעים כמה חם זה להיות סטייליסטית שמנה באיסופי בגדים לצילומים שמדדה על עקבים בחמסין של הקיץ???? אז בבקשה, קצת התחשבות. וגם אם אתם עונים על התיאור הנ"ל, תתפשטו אצלי בבית, למה ברחוב??? כמו שאמא שלי אומרת; "כשאת בחוץ תהיי צנועה". נו שויין, לא עבד לה כל כך עניין החינוך....

2 תגובות:

  1. לא אין עלייך את הורסת מצחוק, וגם צודקת לגמרי!!!

    השבמחק
  2. אני רוצה לעשות אאוטינג לשחקן עמוס שוב, נתקלתי בו בשוק הכרמל, טופלס, עם עגלת תינוק (דווקא חמוד), שוב דווקא חלק למדי, אבל להגיע ככה לקניות בשוק, להתקל בו קרוב מדי בדוכן הגבינות, זה לגמרי יותר מדי.

    השבמחק