פותחת תיק; התיק שיעניק לך את המראה האולטימטיבי

"אויש למה היא כזו מטונפת?", "יואו היא מהממת", "לא אוהבת אותה. היא תמיד כזו שלוחית", "איזו קלאסה", ועוד שלל רשמים, מסקנות וסיפורים מספרים לנו התיקים והמראות שאנשים מאמצים לעצמם, לעיתים במודע ולעיתים בטעות וללא כל קשר למציאות. המראה שלנו מספר לסובבים אותנו על מצב הרוח שלנו, על מי אנחנו ומה אנחנו, ולא בכדי אנשים נוהרים לרכוש מותגים כדי שהסביבה תחשוב עליהם כ"אנשים שווים" או מקובלים. 
חשוב לזכור כי אנחנו מחליטים איזו תדמית ליצור לעצמנו (מגניבים, מצחיקים, רציניים וכו') בהתאם לאורח חיינו. התדמית הרצויה יכולה להשתנות לאורך היום, למשל תדמית של אחראית ורצינית בעבודה, אך קלילה ומשוחררת בערב. על מנת לבנות נכון את התדמית, עלינו לחשוב מראש מה התדמית הרצויה ואיזו מלתחה עלינו ליצור עבורה, כיוון שבבוקר לאף אחת אין באמת זמן להתחיל לחשוב איך לשלב ומה ללבוש, או מה המראה הזה 'אומר' עליי בניגוד למראה השני...
אחד האלמנטים החשובים ביותר בהופעה שלנו המעידים עלינו לא מעט דברים, זה התיק שלנו. תיק העור היוקרתי המשמש כסמל סטטוס או תיק הפאייטים של הצעירה אשר יעניק לה ניחוח מגניב ואופנתי ועל אישה בוגרת עלול לגרום לה להיראות כמישהי שמתכחשת למחוגי הזמן.
הכיצד נבחר את התיק הנכון עבור אישיותי, תדמיתנו ומבנה גופנו? הכנתי במיוחד עבורך מדריך לבחירת התיק המושלם בהתאם למבנה גופף. התאימי את התיק למלתחה הקיימת בארונך (ולא להיפך), והשתדלי לא להתפתות לרכוש תיקים שלעולם לא תיעזרי בהם או שחלילה יפגעו בתדמיתך.

התיק המושלם
את יכולה לשדרג כל תלבושת עם תיק מעוצב. יש אין-ספור אפשרויות אבל זמש מתאים יותר למראה קז'ואלי יומיומי בעוד שעור, זהב וכסף מתאימים יותר לשיק ליילי. כשמתחשק לך 'לדפוק הופעה' שלבי תיק מלא נוכחות עם בגדים קלאסיים וסולידיים.


קלאץ'

הדרך הקלה, הפשוטה והנהדרת לשדרג את לבוש העבודה שלך למראה ערב, הוא בעזרת החלפת התיק שלך לקלאץ' חמוד. למראה זוהר יותר בחרי בתיק עם טקסטורת קשקשי נחש או בתיק מבריק.

מימין לשמאל, תיקים של: רונן חן, אסתר ובלנקה, TNT, TWENTYFOURSEVEN, אמה. צילום יח"צ.


מותן צרה
אם יש לך מותניים צרות בחרי תיק שמגיע בדיוק עד החלק הצר כדי למשוך לשם את תשומת הלב ולהדגיש את החלק הצר. היזהרי; אם בורכת באגן מאוד רחב או ישבן מאוד גדול, הדגשת יתר של מותניים צרות תדגיש באופן אוטומטי גם את החלק הרחב ביותר.

להדגיש חזה
אם את רוצה להדגיש את המחשוף שלך, בחרי תיק עם רצועה קצרה שמגיע בדיוק עד מתחת לבית השחי. זה ימשוך את תשומת הלב לחזה ויצור אשליה של חזה גדול יותר.

מימין לשמאל, תיקים של: רונן חן, לימור גלילי, קרייזי ליין, MIA INSPIRATION, רנואר. ציולם יח"צ.


אל תאבדי פרופורציות
כאשר את בוחרת תיק, נסי אותו מול הראי ובחני האם הוא הולם את מבנה גופך. אם את קטנטונת או קצרה, ובחרת תיק אוברסייז, הוא עלול לקצר, להסתיר ולא להחמיא לך כלל וכלל.

הדפסים
אם את לא מתחברת לבגדים מודפסים אבל אוהבת את הסטייל, ביחרי תיק עם הדפסים שיהלמו כל לוק נקי וקלאסי.

רצועות וחצאיות
כאשר את לובשת שמלה או חצאית ומשלבת תיק עם רצועות, בדקי מראש שהרצועות לא נתפסות לך בבגד ומושכות אותו למעלה, אחרת תגלי שרואים לך הרבה יותר ממה שרצית...

מימין לשמאל, תיקים של: דורית שדה, סטלה מקרטני לבוטיק סיוון, TWENTYFOURSEVEN, טופ טן. צילום יח"צ
רוצה לגלות עוד טיפים וטריקים מעולם הסטיילינג שיעזרו לך לשדרג את המראה שלך, ליצור לעצמך תדמית מחמיאה וללמוד איך לערוך 'מסע שופינג' נכון וחכם? את מוזמנת לסדנה מיוחדת לרגל יום האישה, כל הפרטים בגלויה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה